Hvor hennes tidligere album, og da spesielt Tuesday Night Music Club, var forholdsvis tettpakket med gode låter, er det nå langt mellom høydepunktene hos Sheryl Crow. Å trekke inn en kjente størrelser som Lenny Kravitz og Don Henley har heller ikke vist seg å være et spesielt vellykket trekk fra Sheryl.
C’Mon, C’Mon inneholder en blanding av rockere og ballader. Men rocklåtene er jevnt over for snille, mens balladene fremstår som patetiske kopier av åttitallssmygere med høy lighterfaktor.
Innimellom glimter riktignok Crow til. Som for eksempel i tittellåten, som for øvrig burde vært et klart førstesingelvalg. I stedet ble den relativt svake Soak Up The Sun, med et heller pregløst refreng, valgt som førstesingel.
Weather Channel med Emmylou Harris på gjestevokal er også verdt å legge notere seg på en plate hvor de fleste låtene faktisk ikke evner å skille seg ut.
Sheryl Crow har en pregløs stemme. Når hun i tillegg skriver pregløse sanger og drar inn like pregløse gjester, kan ikke resultatet bli annet enn kjedelig.
Rock-vokalist gir ut barnesang. Siri Stray er en norsk sanger og låtskriver fra Østlandet. Hun…
Dalien er en norsk rapper som har sin egen stil. Det er ikke old school…
Fetter Tom har spilt inn filmmusikk med hjelp fra TNT-gitarist Ronni Le Tekrø. Forrige gang…
Hun har gitt ut sitt første soloalbum, og har ett til på vei. Hun har…
Amelie Aldner er en svensk artist bosatt i Norge. Med sin klare og kraftige stemme…
Simon Moholt fra Oslo holder det nede med old school rap på norsk. Hans EP,…