Vinneren av Magnet-konkurransen

Vinneren av Magnet-konkurransen
Albumkonkurranse

I kveld spiller Magnet på hjemmebane i Bergen, nærmere bestemt på Hulen. Vi har trukket vinneren av to billetter til denne konserten.

Magnet er en favoritt hos mange, og grunnen til det er først og fremst at han har en fabelaktig evne til å trylle frem behagelige, stemningsfulle og melankolske poplåter som ligger i skjæringspunktet mellom det elektroniske, den klassiske fine popen og folk-popen.

For å vinne to billetter til kveldens konsert måtte man svare på følgende spørsmål:

Hva er avbildet på coveret til Magnets EP Minus?

Svaret var: en snøkrystall. Vinneren denne gangen ble Hilde H. Westad. Gratulerer til deg!

Erik Sætrang Amundsen

Har skrevet for Panorama siden starten av 2000-tallet.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.