Vinnerne av Waterboyskonkurransen er trukket
Vinnerene av Panoramas og Oslo Konserthus The Waterboys konkurranse er trukket. Klikk deg inn og se om du er blant de heldige.
Riktig svar på spørsmålet som var Hva heter fiolinisten som forlot The Waterboys i 1990, men som nå er tilbake i bandet? var : Steve Wickham.
Vedkommende som er så heldige få se The Waterboys gratis i morgen klokken 1930 i Oslo Konserthus sammen med en venn er :
Ragnar Granum
Gjøvik
Mens de som kan se frem imot å kose seg med gruppens siste plate er:
Roy Magne Indre Bø
Skedsmokorset
Christian Vilan
Oslo
Maruis Schulze
Oslo
Vinneren av konsertbilletter vil bli kontaktet på oppgitte e post adresse.
Panorama gratulerer alle de heldige vinnerne så mye.






