Vinnerne av Waterboyskonkurransen er trukket

Vinnerne av Waterboyskonkurransen er trukket
ArtistThe Waterboys
AlbumLive

Vinnerene av Panoramas og Oslo Konserthus The Waterboys konkurranse er trukket. Klikk deg inn og se om du er blant de heldige.

Riktig svar på spørsmålet som var Hva heter fiolinisten som forlot The Waterboys i 1990, men som nå er tilbake i bandet? var : Steve Wickham.

Vedkommende som er så heldige få se The Waterboys gratis i morgen klokken 1930 i Oslo Konserthus sammen med en venn er :

Ragnar Granum
Gjøvik

Mens de som kan se frem imot å kose seg med gruppens siste plate er:

Roy Magne Indre Bø
Skedsmokorset

Christian Vilan
Oslo

Maruis Schulze
Oslo

Vinneren av konsertbilletter vil bli kontaktet på oppgitte e post adresse.
Panorama gratulerer alle de heldige vinnerne så mye.

Andreas Haslegaard

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.