KOC spilte for nytt discoanlegg
Torsdag spilte Kings Of Convenience veldedighetskonsert på Hulen i Bergen. Målet var å tjene inn penger til et nytt anlegg til diskoteket på Hulen. Da dørene åpnet, ble de få billettene revet vekk på kort tid.
Kings Of Convenience spilte for det meste nye sanger fra det kommende albumet, og som ekstranummer avsluttet de med en remiks de har gjort for japanske Cornelius. Alle sangene ble svært godt mottatt av publikum, noe som lover godt for albumet som slippes neste år.
Erlend Øye og Eirik Glambek Bøe oppfordret andre kjente bergensband til å følge deres eksempel og spille veldedighetskonsert for en bedre lyd i Hulens diskotek.






